Sambungan Episod Digeget Lipan o_O

Dalam keadaan serabut alam 2 maka aku round2 around da world mencari pintu keluar sepital yg masih baru di bikin 2,setelah serabot mencari...wa jupe pintu blakang sepital..(pulakk),kat situ de ambulance baru masuk..de plak doktor mnjalankan tugas angkot pesakit pakai katil roda2 2...ng pandangan slek n kereknye doktor2 2 pandang aku...hallamakk..salah lorong r aku,
       
ni la pic hiasan signboard bilik mayat sementara 2..







            Aku kembali ke pangkal jalan..masuk2 dalam sepital balik de satu bilik rawatan n de pesakit terbaring...kuarge dieowng pandang aku ng begitu tajam...berderau darah aku,makk aiii..macam jelingan zombie kampong keledek,aku da kusut n gubra da n..aku pun masuk lorong satu lg..gelap n hitam(da name gelap xkan putih plak)..aku tgok depan 2 de tembok jew...kiri aku dinding besi,sejuk dol kat si2..pintu die pon wat ng besi tulen...                         
             
            Kat signboard pin2 2 tulis bilik simpanan mayat sementara..(warggghhhh!!!!~hatiku mnjerit),aku jadi blurr terus,gubra,kusut,bengong sume bercampo baur,kaki n kaku ntah nape,badan pun xley gerak cam tugu negara...ng langkah berani aku terus keluar dari lorong 2..fuhh!!~berani mati tol aku jejak kat si2,da lar pukul 3 pagi time 2,tapi x tepat...merayap rayap lagi cari pintu keluar..oh pintu exist! menjelma la depan aku....

takot menyelubungi muke..muke jew?
            Lepas 2 dapat petunjuk g kat tempat kaunter ubat td,doktor 2 tanye..'cari ape dik'?? aku pun jawab ng ketar2 cam owng ketagih dadah..'cari pintu exist kak nurse yg cun'..'adik jalan straight lepas 2 suke ati la nk belok ke x'..lebih kureng le kata kak misi yg cun 2..aku pun lari2 anak ayam pergi pintu exist..malu,gubra,fobia,trauma sume de...
         
            Lastly aku kembali ke pangkuan mak aku kat keta depan sepital ngeri 2..mak aku x turun sebab jaga adek aku yang tengah maen ng mimpi..mak aku tanye aku..'ang ngorat sapa lama sangat? mak ingat nak blah je td' lebih kureng cm2 lew..aku xcakap pe2..trauma x abih lg..haha,padan muke aku sian aku...aku xtido da kat tempat kejadian (bilik aku ye) da malam 2,tido bawah ketiak mak jer,esok dan esok nye mak aku beli katil baru,yeayy2..dapat katil single,untuk aku yg lonly..

           Sambil dok perati jari aku n,de kesan luvbite lipan..cantek je die tinggal 2 lubang kat si2,tanda persahabatn kot..sial ko lipann!! nak kawan xyah ler nyusahkan aku..nak gerak pun payah..da la g jamban pakai jari spesel n..melarat sampai lengan kot kekembungannye..da cam belon terbang jer..lepas peristiwa 2 aku g skola..de plak de xpuas ati ng aku,pasai xbawak bateri kamera ntuk even kat skola,da janji ng awek aku..dier maroh lerr..hurmm,aku tunjuk jari aku,lalu dier senyum gembira..haha,'sikit jer..aku dulu jari kene sengat rimau' katenye ng bongkak...but we still frenzz~~episode 2 tammat ~^o^~

No comments:

Post a Comment