Lagi Pengalaman X Bez!! (ular)

Salam bahagia sumer~~(boley plak),ok..pengalaman x bez seterusnyer...ermmm,n kire agak berani sikit lerr..hurmm,mane nak start ea? n pasal aku nampak ular tedung bawah kaki aku je dolll~~!!!!!....mase 2 ngah on9 sampai pagi yang indah..kat umah mak sedare..ntah pekene ular 2 sesat peta malaysia..ley duduk bawah meja komputer..gilakkk!!
           
         Time 2 antara pukul 4 pagi lorhh..aku dolu2 layan dak jambu kat myspace time xdak keje duk umah jerr..sebelum n memang de kes bapak sedare aku ternampak ular tedung kat dapur (flash back n),tetibe dier menjerit cam kene air panas,kata anaknye..huhu,lepas 2 panggil bomba carik ular 2 nyorok..setelah geledah2 satu umah 2,xdak plak jumpe ular 2..so kami ingat da selamat coz pak cik bomba 2 cakap 'ular 2 da lari ikut lubang jamban kot' pas2 trus blah! ceyttt....

          Malam esok plak,time mak sedare aku maen masak2..terdengar bunyi something kt lubang air kat jamban,bile diketuk2 ng kayu de bunyi hembusan cam bunyi lembu medengus..kata m.jang ku katenye,(bape kali nk taip kata),aku pun amik langkah berjaga2 supaya x dipeluk mesra oleh ular tersebut,mak n bapak sedare aku panggil jiran aku suruh minum teh tengok tengokkan,lepas 2 kami tutup sume lubang air ngan care menindih lubang2 2 ng batu bate cam wat menara 2...

         Malam 2 jugak lar aku terserempak ng makhluk comel 2,time 2 sume da masuk dunia mimpi...aku je x tido2 ng perompak2 sekalian..ngah kusyuk bercinta ng myspace..tiba-tiba(babak suspen)...aku nampak mende warna itam,bawah meja pc 2,aku molek je duduk bersila atas wildchair pc 2..nampak cam tali pinggang sparuh trkeluar dari bawah meja 2,yang aku muskil nape dier gerak2...aku ingat angin,pasai samar2 dalam gelap mase 2...

        ngan x semena mena aku nampak kepala ular 2 keluar..keluar skali ng lidah bercabang dier 2..pakej kot nak terkejotkan aku,tapi aku cool jer..ular je kot,gileww r,maw nye x tekezot! aku duk diam jap,tenung menatang 2 lame2,mungkin stail aku kalau da terkejut jadi tugu negara(kaku)..sempat lagi pikir,mungkin n ular yg dimaksudkan 2..huhu,aku pun diri slow2 atas kerusi ng niat nak blah,lalu ku meloncat loncat atas kerusi sofa bagai beruk dapat belacan..eh??

Haii..comel x saya?
         Pas 2 terus aku kejot pak sedare aku yang ngah tido mimpi kawin banyak kali..'p.jang,de ular nak peluk sitah' kata aku..ng mate terbeliak pak sedare aku bangun..'mana ular miang 2??' gertak p.sdare ku,..time 2 dier tido kat ruang tamu je ng anak2 dier..dengan kayu sepanjang galah p.sdare aku memepah ular ng sekuat ati cam owng putus cinta,abeh ng pc skali jadi bahan pukulannyer..gangster kampong pisang dolu2 kowt...ular 2 masuk balik bawah meja pc,da macam umah dier yew?kaco je aku nak bercinta kat myspace..adesss...

    lepas 2 mak sdare aku yg terjage tros talipon JPA..cehh,bangge jap,pasal kat skola dulu masuk JPA...aku plak sruh adek2 sdare masuk bilik..'anak2,masuk kandang ye sekalian,ayahmu sedang menentang raksasa naga' kataku ng berhemah..bape hari minit kendian..JPA pn datang bawak barang perhiasan mereka...setelah mereka bertarung ng perwiranya..ular tedung comey 2 berjaya disangkot pada galah spesel mereka..besar lengan aku je kowt,tp ganaz skit dari lengan aku..lepas 2 ular 2 terkorban setelah dibunuh ng ngeri,ketuk pale teros mati dalam iman..huhu,gi2 lar kisah ular 2 tamat di tangan jabatan pertahanan awam..jabatan kebanggaanku d sekolah...

No comments:

Post a Comment