Pengalaman X Bez..(lipan) +_+

Banyak sangat pengalaman x beznyer...x tersenarai,tp yg memang akan fresh dalam otak n mase time kene geget ng semut lipan dol,bukan sembarangan makhluk...wira serangga berbisa 2,lalu wa enggak bisa menahan bisanya...time 2 ujan lebat memalam yang sedingin kalbu lak 2...sedap ngigau dalam gelap..sambil mimpi2 g pasar jumpe anak cina bukit jual dadah,(tipu kot),wa terasa something naek kat belakang badan wa n...mase 2 bilik aku xdek berkatil,bertilam jew..pasai baru pindah..katil beli kendian,
                                              
          Tanpa ragu2 wa tepis lar mende yang banyak kaki 2 supaye terpelanting ke benua utara...lepas 2 da xdak pape,n mesti anak cicak putus ekor yg miang n..pikir aku dalam lubuk ati...lepas beberape minit jari kelingking ku merase penderitaan amat sangat..cehhh,sangat lar sangat kn..memang pon der..mule2 rase pedih..lepas 2 aku g kt tempat terang nak tengok pesal ng jari aku..
menatang n punye angkara lew!! tp n versi afrika kot,
                 kene sengat lupe ingatan tros kot..naek bulu idung aku nengok..                            
           Tengok2 jari ujung(kelingking)keluar darah..punce x dikenal pasti mase 2,aku xdapat tahan nape saket x kepalang n? aku siyes xley tido,duduk or baring...tp ke hulu ke hilir cam owng putus cinte,sambil mengerang n nanges2 manje..huihui,mak aku pn terjage dek sore ku yang ayu n,trus tanye nape?? ye la xkan nk tanye nk makan nasi x an??
  
           Aku hanye mampu menunjuk jari ku yang parah...mak aku ng banggenye wisaunye datang spot cek tangan aku...aku baru sedar jari ujung aku da kembung cam hot dog(kiasan je),siap de kaler biru2 cam citer avatar 2...mak aku mngambil tindakan bijak ng mengikat jari aku ng kain kewtart2 sambil picit2 bagi i2 bisa keluar maaaa....takot merebak ke nadi aku,kalau x kenduri arwah kot..astaghfirullahhh..picit demi picit sampai kuar darah tol2,ala cam picit botol sos 2,pas2 mak aku rendam jari aku dalam air suam...

          Aku still terseksa n trkejot tengok tangan aku yg macam alien 2..kt  mulut aku cume cakap nk g sepital ulang2 kali cm owng ngafal surah,mak aku pon ng emergency bawak aku sepital pukul 2 pagi yg sepi sesunyi hati ini (plak da)...sampai kt sepital lalu masuk kat klinik kecemasam sakit luar jer...doktor pon terkezot tengok jariku yg tengah nak membesar...bile kene tanye aku jawab kene geget cicak kot..huhu,(tipu lg)

tulunn~~aku xdek selesema pig
        Aku pn dapat suntikan vaksin h1n1 kowt..dapat ubat dengan terkebil2 aku cakap mekacih teros blah nak ke keta mak aku,tapi..citer x berakhir sampai d sini..nantikan episod akan datang...hehe,to be continued..        
  

No comments:

Post a Comment