Sume Da Laen..=((

    Hurmmmm..salamm,ari n dan sebelum n or mungkin esok aku akan rase badmood jer..yelarrr,tengok kengkawan sume da laen jer,sume da x sporting moting da...ermmm,sume da jadi sedingin salju,sebeku daging lembu dan sesejuk cameron highland....errrrrr,2 cume peribahasa..maapppp yer,aku lg sad de yg layan aku cam layan anak ayam jatuh longkang..pe ingat wa xdak perasaan punye owang er? sakit ati taw x? bagai ditusuk panah asmara..errrr,melalut lg..attooiii....
        
     Kalau de poblem pon jangan wat tensen perut aku lew,at least senyum satu Malaysia pon ok lerr,sakit sangat ke nak senyum? awex mude lg taw...n rase nak nanges dalam ati n..boley ke?? ermmm..yang penting wa tetap wa,ske ati wa la nak jadi wa...cara wa tetap cara wa,setulus kanak2 suci..ngee~~ari 2 g shooting kat ipoh n Kuala Kangsar! penat dan x bez,hahaaha..pasai duit terbang dalam perjalanan=((

yeaahh!! maju la malaysiaku!
Nazira,aku yg gemok and Faresh
Kat taman mane ntah
aku n princess azza
riang ria raye! over sangat..
kami n da driver keta~mirul da cekodok
Tasek yang indahh...aku n princess azza lg
kuceng yg dipanggil sayang oleh kami

kat istana lama
    Aku da gemok! haha...baju 2 kewtat..2 yg nampak gemok,(ayat kaber)...well..banyak tempat mistik kami da harungi..memang abeh kos n bajet belanjawan kami,demi asigment! go dak art go!!
                                                       
     

No comments:

Post a Comment