Nak Sangat update Blog!!

 Yuuppppppppp...mmg xdak masa nk edit,da lar kusut masuk part 3 n,semua junior pandang aku sbgai junior lg,de p.cik bertuah n pon tanye aku skola mane lg? aku da lame tinggalkn tempat bersejarah 2,mmg kalut sikit sem n,serabot bin alam...aisshh...blea aku nk mached n?

nampak kn bizi 2....
                                                      
     Aku lalu je depan dewan makan de plak dak part 1 panggil aku,pas2 ditanya plak cmni 'kak,kak n comey sgt2,cam pelakon drama tanah air 2,sign kontrak ley?' okey siyes tipuuuu..dier tanye aku ley makan kt dewan sini x?? saye dari kolej sebelah kampong pisang,xdak halnye la oiittttt,aku x letak tande seru pon dilarang melantak di sini...feninnn sudeeee....

       Sem n aku tetap sempoi mempoi,rumate je gucci2...pink2 macam 2 an,sem n nk tunaikan hajat lame yg x langsai2 lg...fuh,kebizian menhempap diriku...lalu kemek cam tin biskut panda,sume nk kaber,pointer lew,keasih lew,skandal lew,peminat lg,pembnci lg..aisshhhhh,suda2...nk blah lg,jd bizi2...t ley g clubbing2 ng dak2 n kt ipoh,ishhh..men bowling sudeee,(saya semayang punye olang)=) hepi new year kaliannnnn~~

     

  

No comments:

Post a Comment