Mimpi Lompat dari Katil..

masa n ngah indah belake...(pic hiasan only)
Hihihihi...nak citer aku pernah mimpi yg terkelakar dalam idop yg susah nk lupe..huihui,aku mimpi sampai lari dari katil bape kilometer juhnye..siap ng reaksi pelik plak da...sbenarnye aku termimpi ternampak lipan besau woo kat celah tepi katil..kikikiki...
      
                 Mule camni..aku ingat lagi r mase kat dalam bilik kat asrama...rumate sume da mimpi indah..aku je mimpi ngeri malam 2...ermmm,dalam mimpi 2 aku nampak aku sendiri tidur kt katil 2,huihui..terkezot meks! lepas 2 aku sedar akan kehadiran sesuatu yang merayap kat tepi celah katil 2..lipan gergasi!!! euwww...
ngeri2..bagai terdengar bom di gaza...(ha?)

makk aii~~de naga bawah katil..(sambil senyum ayu)
                 maka dengan segeranye aku bukak mate bulat cam bola golf...alangkah terkejotnye,tengok kt tepi katil aku de bantal terselit (saje wat suspen kunun),tp dalam otak still de lipan gergasi,lompat lar!! lari juh dari katilku lalu memulaukan katil i2,yang klakarnye wa lompat setinggi kanggaru,cam mat rempit jatuh moto (malu),xdak kene mngene langsung!! sambil 2 aku menjerit slow2 (de ke owng jerit slow2?) ntah pe aku mepek xtaw..mamai lew...attoooiii~
 
                 rumate aku lagi lar tercengang tengok aku..kaco je rumate aku ngah mimpi roman2 sweet2...aku ditanya bertubi2 soklan..yang aku jwab cume..diam jap,pas2 cakap de 'ulat'....aku yang ngah separa sedar n terus tido balik ke pangkuan katil..esoknye rumate aku citer kat aku ng bengangnye lembutnye...sebab aku trlampau terkejot smpai xtaw pe nk jawab blea dieowng tanye malam 2..huihui,sian aku...

No comments:

Post a Comment